Articolul precedent |
Articolul urmator |
639 40 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-18 12:39 |
SM ISO690:2012 RUSU, Elena. Inteligenţa emoţională şi valoarea ei în dezvoltarea competenţelor emoţionale a cadrelor didactice în formare. In: Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani: Probleme actuale ale ștințelor sociale și umanistice, 24-25 septembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2015, Vol. 2 , pp. 144-151. ISBN 978-9975-76-160-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani Vol. 2 , 2015 |
|||||
Conferința "Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani" Chişinău, Moldova, 24-25 septembrie 2015 | |||||
|
|||||
Pag. 144-151 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Inteligenţa emoţională reprezintă o prioritate a formării profesionale iniţiale a cadrelor didactice fiind sistem de referinţă semnificativ în dezvoltarea, integrarea şi consolidarea competenţelor emoţionale. Valoarea inteligenţei emoţionale este consemnată prin asigurarea premiselor şi deschiderii pentru dezvoltarea competenţelor emoţionale la cadrele didactice în formare. Nivelul dezvoltării inteligenţei emoţionale indică descriptorii performanţei în activitatea educaţională și a competenţelor emoționale. |
|||||
|