Inteligenţa emoţională şi valoarea ei în dezvoltarea competenţelor emoţionale a cadrelor didactice în formare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
639 40
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-18 12:39
SM ISO690:2012
RUSU, Elena. Inteligenţa emoţională şi valoarea ei în dezvoltarea competenţelor emoţionale a cadrelor didactice în formare. In: Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani: Probleme actuale ale ștințelor sociale și umanistice, 24-25 septembrie 2015, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2015, Vol. 2 , pp. 144-151. ISBN 978-9975-76-160-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani
Vol. 2 , 2015
Conferința "Învățămîntul superior din Republica Moldova la 85 de ani"
Chişinău, Moldova, 24-25 septembrie 2015

Inteligenţa emoţională şi valoarea ei în dezvoltarea competenţelor emoţionale a cadrelor didactice în formare


Pag. 144-151

Rusu Elena
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
Disponibil în IBN: 28 iulie 2019


Rezumat

Inteligenţa emoţională reprezintă o prioritate a formării profesionale iniţiale a cadrelor didactice fiind sistem de referinţă semnificativ în dezvoltarea, integrarea şi consolidarea competenţelor emoţionale. Valoarea inteligenţei emoţionale este consemnată prin asigurarea premiselor şi deschiderii pentru dezvoltarea competenţelor emoţionale la cadrele didactice în formare. Nivelul dezvoltării inteligenţei emoţionale indică descriptorii performanţei în activitatea educaţională și a competenţelor emoționale.

Emotional intelligence is a priority in the initial professional formation of teachers, being a significant reference system in development, integration and consolidation of emotional competencies. The value of emotional intelligence is recorded through ensuring the premises for the development of emotional competencies at the teachers. The level of emotional intelligence development shows performances in the educational activity and of the emotional competencies.