Rolul competenţelor parentale privind eficienţa educaţiei de gen în cadrul familiei
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
836 54
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-11 13:42
SM ISO690:2012
MUTU, Tatiana. Rolul competenţelor parentale privind eficienţa educaţiei de gen în cadrul familiei. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2007, nr. 9, pp. 117-121. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 9 / 2007 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Rolul competenţelor parentale privind eficienţa educaţiei de gen în cadrul familiei

Pag. 117-121

Mutu Tatiana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 13 decembrie 2013


Rezumat

The article reflects an applicational study regarding the consequence of parents competences for the gender education in family. The efficiency of gender education will be in dependence of the parental competences, gender behaviors and that educational influence which the parents must apply in concordance with children peculiarities and gender.