Articolul precedent |
Articolul urmator |
670 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-20 20:51 |
SM ISO690:2012 BLEANDURĂ, Nicoleta. Activitatea studentului pentru tratarea competentă a situaţiilor. In: Traditie și inovare în cercetarea științifică , 12 octombrie 2017, Bălți. Bălți: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2018, Ediția 7, pp. 96-99. ISBN 978-9975-50-225-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Traditie și inovare în cercetarea științifică Ediția 7, 2018 |
||||||
Conferința "Traditie și inovare în cercetarea științifică" Bălți, Moldova, 12 octombrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 96-99 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The fundamental purpose of the student's activity is to develop competencies. From the situated perspective, competencies can be formed only in situations. In order to solve a situation and to develop the corresponding competencies, the student goes through certain stages. The article analyzes the opinions of the researchers in the field regarding the activity of the student in a didactic situation. Also, a phasing of the student's activity for the competent treatment of the situations is proposed and described. |
||||||
Cuvinte-cheie competence, situations, treatment, activity, student, reflection |
||||||
|