Articolul precedent |
Articolul urmator |
467 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-10-31 11:45 |
SM ISO690:2012 MELNIC, Natalia. Impactul evaluării planificate asupra competenţelor studentului. In: Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale, 9-10 noiembrie 2017, Chișinău. Chişinău: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2017, pp. 370-372. ISBN 978-9975-48-118-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale 2017 | ||||||
Conferința "Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale" Chișinău, Moldova, 9-10 noiembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 370-372 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
His work has focused on the final phase of the cycle of training: the training evaluation carried out. The evaluation must be done always systematically planned. The paper calls into question what is meant by evaluation, who must deal with this activity and how can it be done. |
||||||
Cuvinte-cheie - |
||||||
|