Impactul evaluării planificate asupra competenţelor studentului
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
467 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-31 11:45
SM ISO690:2012
MELNIC, Natalia. Impactul evaluării planificate asupra competenţelor studentului. In: Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale, 9-10 noiembrie 2017, Chișinău. Chişinău: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2017, pp. 370-372. ISBN 978-9975-48-118-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale 2017
Conferința "Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale"
Chișinău, Moldova, 9-10 noiembrie 2017

Impactul evaluării planificate asupra competenţelor studentului


Pag. 370-372

Melnic Natalia
 
 
 
Disponibil în IBN: 24 iulie 2019


Rezumat

His work has focused on the final phase of the cycle of training: the training evaluation carried out. The evaluation must be done always systematically planned. The paper calls into question what is meant by evaluation, who must deal with this activity and how can it be done.

Cuvinte-cheie
-