Articolul precedent |
Articolul urmator |
626 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-31 21:28 |
SM ISO690:2012 FRANŢUZAN, Ludmila. Delimitări conceptuale ale calităţii, efiecineţei şi relevanţei procesului educaţional în învăţământul preuniversitar. In: Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale, 9-10 noiembrie 2017, Chișinău. Chişinău: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2017, pp. 56-58. ISBN 978-9975-48-118-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale 2017 | ||||||
Conferința "Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale" Chișinău, Moldova, 9-10 noiembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 56-58 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The educational process is targeted to formation-development pupil personality. Increase of quality, efficiency and relevance in educational process maybe realized by development some concepts: transformational teaching, mastery learning, the use of information technologies, pragmatic contents approach. This concepts stay at the base of modernization educational process. |
||||||
Cuvinte-cheie - |
||||||
|