Delimitări conceptuale ale calităţii, efiecineţei şi relevanţei procesului educaţional în învăţământul preuniversitar
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
626 16
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-31 21:28
SM ISO690:2012
FRANŢUZAN, Ludmila. Delimitări conceptuale ale calităţii, efiecineţei şi relevanţei procesului educaţional în învăţământul preuniversitar. In: Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale, 9-10 noiembrie 2017, Chișinău. Chişinău: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2017, pp. 56-58. ISBN 978-9975-48-118-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale 2017
Conferința "Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale"
Chișinău, Moldova, 9-10 noiembrie 2017

Delimitări conceptuale ale calităţii, efiecineţei şi relevanţei procesului educaţional în învăţământul preuniversitar


Pag. 56-58

Franţuzan Ludmila
 
 
 
Disponibil în IBN: 23 iulie 2019


Rezumat

The educational process is targeted to formation-development pupil personality. Increase of quality, efficiency and relevance in educational process maybe realized by development some concepts: transformational teaching, mastery learning, the use of information technologies, pragmatic contents approach. This concepts stay at the base of modernization educational process.

Cuvinte-cheie
-