Evaluarea în domeniul formării continue a cadrelor didactice din perspectiva educatiei incluzive
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
876 68
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-10 07:48
SM ISO690:2012
CARA, Angela, DILION, Marcela, RUSNAC, Virginia. Evaluarea în domeniul formării continue a cadrelor didactice din perspectiva educatiei incluzive. In: Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale, 9-10 noiembrie 2017, Chișinău. Chişinău: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2017, pp. 46-52. ISBN 978-9975-48-118-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale 2017
Conferința "Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale"
Chișinău, Moldova, 9-10 noiembrie 2017

Evaluarea în domeniul formării continue a cadrelor didactice din perspectiva educatiei incluzive


Pag. 46-52

Cara Angela, Dilion Marcela, Rusnac Virginia
 
 
 
Disponibil în IBN: 23 iulie 2019


Rezumat

The article elucidates the issue of in-service Teacher Training in Inclusive Education. In this context, the article identifies the priorities and issues in the field of Teacher Training in Inclusive Education and proposed recommendations for the modernization of In-service Teacher Training in Inclusive Education.

Cuvinte-cheie
-