Articolul precedent |
Articolul urmator |
876 68 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-10 07:48 |
SM ISO690:2012 CARA, Angela, DILION, Marcela, RUSNAC, Virginia. Evaluarea în domeniul formării continue a cadrelor didactice din perspectiva educatiei incluzive. In: Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale, 9-10 noiembrie 2017, Chișinău. Chişinău: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2017, pp. 46-52. ISBN 978-9975-48-118-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale 2017 | ||||||
Conferința "Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale" Chișinău, Moldova, 9-10 noiembrie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 46-52 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article elucidates the issue of in-service Teacher Training in Inclusive Education. In this context, the article identifies the priorities and issues in the field of Teacher Training in Inclusive Education and proposed recommendations for the modernization of In-service Teacher Training in Inclusive Education. |
||||||
Cuvinte-cheie - |
||||||
|