Spre o evaluare autentică: un deziderat al educaţiei moderne
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
690 42
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-08 15:06
SM ISO690:2012
HADÎRCĂ, Maria. Spre o evaluare autentică: un deziderat al educaţiei moderne. In: Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale, 9-10 noiembrie 2017, Chișinău. Chişinău: Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, 2017, pp. 4-9. ISBN 978-9975-48-118-2.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale 2017
Conferința "Evaluarea în sistemul educațional: deziderate actuale"
Chișinău, Moldova, 9-10 noiembrie 2017

Spre o evaluare autentică: un deziderat al educaţiei moderne


Pag. 4-9

Hadîrcă Maria
 
 
 
Disponibil în IBN: 23 iulie 2019


Rezumat

The article presents current trends in the assessment of school results, and highlights, in this context, the orientation towards an authentic assessment; it describes concisely the requirements of an authentic assessment, compared with traditional assessment practices, and it advances the idea that the use of the principles and requirements of an authentic assessment in the education process would enhance the efficiency of the teaching activity and the acquiring and assessment of skills and competencies.

Cuvinte-cheie
-