Delimitări conceptuale ale fenomenului continuităţii: educaţie preşcolară şi învăţământ primar
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1181 87
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-31 21:58
SM ISO690:2012
PASCARI, Valentina. Delimitări conceptuale ale fenomenului continuităţii: educaţie preşcolară şi învăţământ primar . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2007, nr. 5, pp. 73-78. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5 / 2007 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Delimitări conceptuale ale fenomenului continuităţii: educaţie preşcolară şi învăţământ primar

Pag. 73-78

Pascari Valentina
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 16 decembrie 2013


Rezumat

Dans cet article, on examine la spécificité du phénomène de la continuité avec à la base une synthèse des idées formulées par des spécialistes dans divers domaines: psychologie, physiologie, pédagogie, dans la perspective de l´éducation préscolaire et primaire. On relève des repères scientifiques – pédagogiques qui constituent le fondement pour l´examen de la continuité au niveau de la préscolarité et de l’enseignement primaire.