Curriculumul preşcolar şi necesitatea dezvoltării lui în conformitate cu teoria noilor educaţii
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
793 33
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-11 20:08
SM ISO690:2012
CEMORTAN, Stela. Curriculumul preşcolar şi necesitatea dezvoltării lui în conformitate cu teoria noilor educaţii . In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2007, nr. 5, pp. 65-68. ISSN 1857-2103.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației)
Numărul 5 / 2007 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025

Curriculumul preşcolar şi necesitatea dezvoltării lui în conformitate cu teoria noilor educaţii

Pag. 65-68

Cemortan Stela
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 21 noiembrie 2013


Rezumat

The modern educational system views the pre-school education as an important element in the training strategy. There is one problem which is a permanent challenge for specialists of this area: which is the proper linking of pedagogical approaches for pre-school education and for meeting its demands? The answer to this question, and to others from this category, are not easy to find, and implies the metaphor of one answer runs in education: whatever is the setting, combining and movement of elements, as a result we have to obtain the development of a personality.