Aspecte metodice privind predarea-învățarea limbii romane ca limbă străină
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
805 24
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-02 18:01
SM ISO690:2012
GĂLUŞCĂ, Lilia. Aspecte metodice privind predarea-învățarea limbii romane ca limbă străină. In: Limba română actuală: Normă şi diversitate stilistică, Ed. 1, 11 mai 2018, Chișinău. Chișinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2018, pp. 234-241.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Limba română actuală: Normă şi diversitate stilistică 2018
Simpozionul "Limba română actuală: Normă şi diversitate stilistică"
1, Chișinău, Moldova, 11 mai 2018

Aspecte metodice privind predarea-învățarea limbii romane ca limbă străină


Pag. 234-241

Găluşcă Lilia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 30 iunie 2019


Rezumat

În prezentul articol ne propunem să evidențiem care este specificul predării limbii române ca limbă străină versus limbă maternă, să specificăm aspectele didactice care determină organizarea demersului de predare-învățare a limbii române ca limbă străină. De asemenea, vom preciza fazele, modalitățile eficiente de abordare a limbii române studenților străini.

In this article we aim to highlight the specificity of the teaching of the Romanian language as a foreign language versus the mother language, to specify the didactic aspects that determine the organisation of the teaching process of learning the Romanian language as a foreign language. We will also highlight the phases and the effective ways to approach the Romanian language to foreign students.

Cuvinte-cheie
Limba română ca limbă străină, perioada orală, citire şi scriere, perioadă gramatică şi vocabular, vorbire fluentă, gramatică funcțională, bază lingvistică, exerciții structurale.,

Romanian as a foreign language, oral period, reading and writing, grammar and vocabulary, fluent speech, functional grammar, linguistic base, structural exercises