Articolul precedent |
Articolul urmator |
805 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-02-02 18:01 |
SM ISO690:2012 GĂLUŞCĂ, Lilia. Aspecte metodice privind predarea-învățarea limbii romane ca limbă străină. In: Limba română actuală: Normă şi diversitate stilistică, Ed. 1, 11 mai 2018, Chișinău. Chișinău: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2018, pp. 234-241. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Limba română actuală: Normă şi diversitate stilistică 2018 | ||||||
Simpozionul "Limba română actuală: Normă şi diversitate stilistică" 1, Chișinău, Moldova, 11 mai 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 234-241 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În prezentul articol ne propunem să evidențiem care este specificul predării limbii române ca limbă străină versus limbă maternă, să specificăm aspectele didactice care determină organizarea demersului de predare-învățare a limbii române ca limbă străină. De asemenea, vom preciza fazele, modalitățile eficiente de abordare a limbii române studenților străini. |
||||||
Cuvinte-cheie Limba română ca limbă străină, perioada orală, citire şi scriere, perioadă gramatică şi vocabular, vorbire fluentă, gramatică funcțională, bază lingvistică, exerciții structurale., Romanian as a foreign language, oral period, reading and writing, grammar and vocabulary, fluent speech, functional grammar, linguistic base, structural exercises |
||||||
|