Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
652 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-21 13:39 |
SM ISO690:2012 РУСНАК, Оксана. Архетипическое кодирование в рекламе. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale), 2008, nr. 4(14), pp. 222-226. ISSN 1814-3199. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Sociale) | |||||
Numărul 4(14) / 2008 / ISSN 1814-3199 /ISSNe 2345-1017 | |||||
|
|||||
Pag. 222-226 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Tema acestui articol prezintă interes, deoarece sarcina prioritară a creatorilor de publicitate ramâne a fi căutarea metodelor şi tehnicilor eficiente ce ar permite pronosticarea impactului reclamei / publicităţii asupra consumatorului. Pentru a acţiona la un nivel mai profund, una dintre cele mai eficiente metode o reprezintă „codificarea arhetipică”. Din acest motiv, pentru a asigura eficienţă maximală mesajului publicitar, trebuie să se ţină cont de miturile care acţionează în cadrul unui anumit mediu sociocultural. În articol sunt analizate esenţa mitului ca fenomen cultural, influenţele acestuia asupra comportamentului uman la nivel subconştient. De asemenea, autorul oferă cele mai relevante exemple de mituri persistente în reclamă. |
|||||
|