Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1197 133 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-11-13 12:07 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.034 (104) |
Educație (15470) |
SM ISO690:2012 RUSU, Paraschiva Rodica. Educația morală. In: Vector European, 2019, nr. 2, pp. 170-174. ISSN 2345-1106. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Vector European | ||||||||
Numărul 2 / 2019 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X | ||||||||
|
||||||||
CZU: 37.034 | ||||||||
Pag. 170-174 | ||||||||
|
||||||||
Descarcă PDF | ||||||||
Rezumat | ||||||||
Abilitatea morală este ceea care diferențiază cu adevărat omul de oricare alte viețuitoare. Ea se dezvoltă cel mai bine în instituțiile de învățământ. Această lucrare prezentând și argumente solide conform cărora moralitatea nu este un factor de mediu sau o moștenire genetică, ci trebuie învățată. Scopul educației morale este stimularea dezvolării „naturale‖ a judecății morale a copiilor și a capacităților care le permit să-și folosească propria judecată morală pentru a controla propriul comportament. Metodele noi de învățare a moralității în școli, vin să completeze nevoile elevilor și abilitățile de face schimbărilor și provocărilor societății contemporane. |
||||||||
Cuvinte-cheie moralitate, competențe morale, ereditate, mediu educație, morality, moral competence, heredity, environment, education |
||||||||
|