Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
699 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-04 13:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
658:005 (6) |
Conducere și administrare în exploatare. Organizare comercială (746) |
Management (1893) |
SM ISO690:2012 ŞARGU, Lilia. Perfecționarea sistemului de management în cadrul întreprin-derii în condițiile situațiilor atipice. In: Vector European, 2019, nr. 2, pp. 86-92. ISSN 2345-1106. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Vector European | ||||||
Numărul 2 / 2019 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X | ||||||
|
||||||
CZU: 658:005 | ||||||
Pag. 86-92 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Știința și practica managementului a cunoscut progrese semnificative, astfel, pentru întreprinderi în actuale-le au fost oferite diverse oportunități de dezvoltare, menținere, și asimilare de competențe noi în domeniul planificării și organizării. O abordare clasică prin prisma funcțiilor manageriale nu mai este suficientă, fapt ce a condus auto-rul la dezvoltarea abordării sistemice manageriale pentru realizarea unui model de acțiune în contextul situațiilor atipice privind dezvoltarea performanțelor de viitor ale întreprinderii. În condițiile actuale, este nevoie de o perspectivă integratoare asupra mai multor activități caracteristice mediului intern al întreprinderii precum: comercializarea, marketingul și implementarea sistemelor de management al calității. Autorul, în contextul de perspectivă generează idei în favoarea eforturilor locale pe fiecare dimensiune de marketing, comercializare și sistem de calitate, care în complex abordate vor contribui la perfecționarea sistemului de management al întreprinderii. |
||||||
Cuvinte-cheie perfecționarea sistemului de management, Întreprindere, situație atipică, calitate, marketing, improving the management system, enterprise, atypical situation, Quality, marketing |
||||||
|
Cerif XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <CERIF xmlns='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1' xsi:schemaLocation='urn:xmlns:org:eurocris:cerif-1.5-1 http://www.eurocris.org/Uploads/Web%20pages/CERIF-1.5/CERIF_1.5_1.xsd' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' release='1.5' date='2012-10-07' sourceDatabase='Output Profile'> <cfResPubl> <cfResPublId>ibn-ResPubl-79119</cfResPublId> <cfResPublDate>2019-06-06</cfResPublDate> <cfIssue>2</cfIssue> <cfStartPage>86</cfStartPage> <cfISSN>2345-1106</cfISSN> <cfURI>https://ibn.idsi.md/ro/vizualizare_articol/79119</cfURI> <cfTitle cfLangCode='RO' cfTrans='o'>Perfecționarea sistemului de management în cadrul întreprin-derii în condițiile situațiilor atipice</cfTitle> <cfKeyw cfLangCode='RO' cfTrans='o'>perfecționarea sistemului de management; Întreprindere; situație atipică; calitate; marketing; improving the management system; enterprise; atypical situation; Quality; marketing</cfKeyw> <cfAbstr cfLangCode='RO' cfTrans='o'><p>Știința și practica managementului a cunoscut progrese semnificative, astfel, pentru întreprinderi în actuale-le au fost oferite diverse oportunități de dezvoltare, menținere, și asimilare de competențe noi în domeniul planificării și organizării. O abordare clasică prin prisma funcțiilor manageriale nu mai este suficientă, fapt ce a condus auto-rul la dezvoltarea abordării sistemice manageriale pentru realizarea unui model de acțiune în contextul situațiilor atipice privind dezvoltarea performanțelor de viitor ale întreprinderii. În condițiile actuale, este nevoie de o perspectivă integratoare asupra mai multor activități caracteristice mediului intern al întreprinderii precum: comercializarea, marketingul și implementarea sistemelor de management al calității. Autorul, în contextul de perspectivă generează idei în favoarea eforturilor locale pe fiecare dimensiune de marketing, comercializare și sistem de calitate, care în complex abordate vor contribui la perfecționarea sistemului de management al întreprinderii.</p></cfAbstr> <cfAbstr cfLangCode='EN' cfTrans='o'><p>Management science and practice has made significant progress, thus for companies in the present, various opportunities have been offered to develop, maintain, and assimilate new skills in planning and organization. A classical approach to managerial functions is no longer sufficient, which led the author to develop a managerial system approach to develop a model of action in the context of atypical situations of developing the enterprise's future performance. Under current circumstances, an integrative perspective is needed on several activities characteristic of the company's internal environment such as: marketing, marketing and implementation of quality management systems. The author in the context of perspective generates ideas in favor of local efforts on every dimension of marketing, marketing and quality system, which in complex approach will contribute to the improvement of the enterprise management system.</p></cfAbstr> <cfResPubl_Class> <cfClassId>eda2d9e9-34c5-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>759af938-34ae-11e1-b86c-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2019-06-06T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfResPubl_Class> <cfClassId>e601872f-4b7e-4d88-929f-7df027b226c9</cfClassId> <cfClassSchemeId>40e90e2f-446d-460a-98e5-5dce57550c48</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2019-06-06T24:00:00</cfStartDate> </cfResPubl_Class> <cfPers_ResPubl> <cfPersId>ibn-person-19170</cfPersId> <cfClassId>49815870-1cfe-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassId> <cfClassSchemeId>b7135ad0-1d00-11e1-8bc2-0800200c9a66</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2019-06-06T24:00:00</cfStartDate> </cfPers_ResPubl> </cfResPubl> <cfPers> <cfPersId>ibn-Pers-19170</cfPersId> <cfPersName_Pers> <cfPersNameId>ibn-PersName-19170-2</cfPersNameId> <cfClassId>55f90543-d631-42eb-8d47-d8d9266cbb26</cfClassId> <cfClassSchemeId>7375609d-cfa6-45ce-a803-75de69abe21f</cfClassSchemeId> <cfStartDate>2019-06-06T24:00:00</cfStartDate> <cfFamilyNames>Shargu</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Lilia</cfFirstNames> <cfFamilyNames>Шаргу</cfFamilyNames> <cfFirstNames>Лилия</cfFirstNames> </cfPersName_Pers> </cfPers> </CERIF>