Efecte formative ale modelului pedagogic de formare a competenţei de self-management al activităţii de învăţare la studenţi
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
693 3
Ultima descărcare din IBN:
2022-04-19 02:56
SM ISO690:2012
LAŞCU, Lilia. Efecte formative ale modelului pedagogic de formare a competenţei de self-management al activităţii de învăţare la studenţi. In: Current Affairs and Perspectives in Psychological Research: International conference of applied psychology, Ed. 1, 29-30 noiembrie 2018, Chisinau. Chișinău, Republic of Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2018, pp. 40-41.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Current Affairs and Perspectives in Psychological Research 2018
Conferința "International Conference of Applied psychology"
1, Chisinau, Moldova, 29-30 noiembrie 2018

Efecte formative ale modelului pedagogic de formare a competenţei de self-management al activităţii de învăţare la studenţi

Formative effects of the pedagogic model for the training the self-management competence in students ̓ learning activity


Pag. 40-41

Laşcu Lilia
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 5 iunie 2019


Rezumat

Studiul prezintă implementarea și validarea experimentală a eficacității Modelului pedagogic de formare a competenţei de self-management (MPFCSM) al activităţii de învăţare la studenţi, pe de o parte, și determinarea nivelului final de deținere a competenței de self-management al activității de învățare la studenții de azi, pe de altă parte. În acest context, sunt determinate criteriile de constatare a nivelului competenței de self-management al activității de învățare la studenți, sunt prezentați indicatorii de performanță privind aprecierea nivelului de formare a competenței nominalizate și elaborate instrumentele de constatare a nivelului final de deținere a competenței de self-management al activității de învățare la studenți. Articolul prezintă rezultatele studiului prelucrate statistic și analizate textual.

This paper presents the implementation and validation of the efficacy of the Pedagogical Model of Self-Management Competence (MPFCSM) learning activity on the one hand and the determination of the final level of self-management competency of the learning activity to students modern, on the other hand. In this context, the criteria for determining the level of competence of self-management of the 41 learning activity of students are presented, as well the performance indicators regarding the assessment of the level of the nominated competence formation and the elaborated the tools for finding the final level of self-management competence learning activity to students are presented. The article gives the results of the study, statistically processed and textually analyzed.

Cuvinte-cheie
competenţă, self-management, activitate, activitate de învățare, formare, model pedagogic, criterii, indicatori,

competence, self-management, activity, learning activity, training, pedagogical model, criteria, indicators