Articolul precedent |
Articolul urmator |
693 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-04-19 02:56 |
SM ISO690:2012 LAŞCU, Lilia. Efecte formative ale modelului pedagogic de formare a competenţei de self-management al activităţii de învăţare la studenţi. In: Current Affairs and Perspectives in Psychological Research: International conference of applied psychology, Ed. 1, 29-30 noiembrie 2018, Chisinau. Chișinău, Republic of Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2018, pp. 40-41. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Current Affairs and Perspectives in Psychological Research 2018 | ||||||
Conferința "International Conference of Applied psychology" 1, Chisinau, Moldova, 29-30 noiembrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 40-41 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Studiul prezintă implementarea și validarea experimentală a eficacității Modelului pedagogic de formare a competenţei de self-management (MPFCSM) al activităţii de învăţare la studenţi, pe de o parte, și determinarea nivelului final de deținere a competenței de self-management al activității de învățare la studenții de azi, pe de altă parte. În acest context, sunt determinate criteriile de constatare a nivelului competenței de self-management al activității de învățare la studenți, sunt prezentați indicatorii de performanță privind aprecierea nivelului de formare a competenței nominalizate și elaborate instrumentele de constatare a nivelului final de deținere a competenței de self-management al activității de învățare la studenți. Articolul prezintă rezultatele studiului prelucrate statistic și analizate textual. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă, self-management, activitate, activitate de învățare, formare, model pedagogic, criterii, indicatori, competence, self-management, activity, learning activity, training, pedagogical model, criteria, indicators |
||||||
|