Subvenționarea publică a mass-mediei ca investiție în pluralismul mediatic
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
412 2
Ultima descărcare din IBN:
2021-01-16 19:22
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
070.1(4) (1)
Ziare. Presă. Jurnalism (561)
SM ISO690:2012
GONTA, Ana. Subvenționarea publică a mass-mediei ca investiție în pluralismul mediatic. In: Integrare prin cercetare și inovare.: Ştiinţe umanistice, Ed. 1, 8-9 noiembrie 2018, Chișinău. Chisinau, Republica Moldova: Centrul Editorial-Poligrafic al USM, 2018, R, SU, pp. 144-147. ISBN 978-9975-142-48-9..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Integrare prin cercetare și inovare.
R, SU, 2018
Conferința "Integrare prin cercetare și inovare"
1, Chișinău, Moldova, 8-9 noiembrie 2018

Subvenționarea publică a mass-mediei ca investiție în pluralismul mediatic

CZU: 070.1(4)

Pag. 144-147

Gonta Ana
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 4 iunie 2019