Articolul precedent |
Articolul urmator |
624 0 |
SM ISO690:2012 CIOBANU, Ina. Specificul predării geometrii diferențiate în societatea informațională. In: Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică, Ed. 6, 29 septembrie 2016, Bălţi. Bălţi: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2017, Ediția 6, Vol.1, pp. 79-83. ISBN 978-9975-50-202-3.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică Ediția 6, Vol.1, 2017 |
||||||
Conferința "Tradiţie şi inovare în cercetarea ştiinţifică" 6, Bălţi, Moldova, 29 septembrie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 79-83 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Contemporary society is characterized by a high level of development of digital technologies, information and communications; their penetration in various fields of human activity. It needs to change educational technologies, design and organization of educational process. Using mathematical packages in the study of differential geometry in combination with classical teaching methods contributes to quality implementation of successful training process and preparation of young teachers in mathematics |
||||||
Cuvinte-cheie Information Society, educational process, educational technologies, differential geometry, mathematical packages |
||||||
|