Training der Fertigkeit Hören im Fremdsprachenunterricht
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
621 34
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-23 01:07
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:811.112.2 (21)
Probleme generale de didactică și metodică (1201)
Limbi germanice de Vest (Limba germană, Limba olandeză) (119)
SM ISO690:2012
OVCEARUC, Iulia. Training der Fertigkeit Hören im Fremdsprachenunterricht. In: Interuniversitaria, Ed. 11, 20 mai 2015, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, Ediția 11, Vol.1, pp. 248-253. ISBN 978-9975-50-169-9..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Interuniversitaria
Ediția 11, Vol.1, 2015
Colocviul "Interuniversitaria"
11, Bălți, Moldova, 20 mai 2015

Training der Fertigkeit Hören im Fremdsprachenunterricht

CZU: 37.02:811.112.2

Pag. 248-253

Ovcearuc Iulia
 
Staatliche Alecu-Russo-Universität Bălți
 
 
Disponibil în IBN: 9 mai 2019


Rezumat

Ascultarea constituie baza comunicării. Formarea competenţelor de vorbire orală începe cu formarea competenţelor de ascultare. Vorbirea şi audierea sunt două părţi interconexe ale comunicării orale. Înţelegerea se formează în procesul vorbirii, vorbirea – în procesul înţelegerii. Ascultarea este şi scopul, şi mijlocul studierii limbii străine. Conţi-nutul audiţiei este constituit din trei componente: lingvistic, psiholingvistic, instrumental şi presupune mai multe acţiuni ale elevilor: perceptive, cognitive şi mnemonice. Stabilirea strategiilor didactice de formare a competenţelor auditive se realizează prin compararea acestor tipuri de acţiuni cu acţiunile adecvate, caracteristice fiecărei metode de instruire.

Cuvinte-cheie
audiere, competenţă, receptare, stilul de audiere, strategiile audierii