Articolul precedent |
Articolul urmator |
653 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2020-08-09 21:04 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.043:004.7 (1) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3920) |
Comunicații între calculatoare. Rețele de calculatoare (522) |
SM ISO690:2012 ПАРАХОНЬКО, Александр. Сравнительная характеристика стандартов дистанционного обучения (на примере стандартов IMS и SCORM). In: Interuniversitaria, Ed. 11, 20 mai 2015, Bălți. Bălți, Republica Moldova: Universitatea de Stat „Alecu Russo" din Bălţi, 2015, Ediția 11, Vol.1, pp. 87-91. ISBN 978-9975-50-169-9.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Interuniversitaria Ediția 11, Vol.1, 2015 |
||||||
Colocviul "Interuniversitaria" 11, Bălți, Moldova, 20 mai 2015 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.043:004.7 | ||||||
Pag. 87-91 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article compares such standards as SCORM 1.2 and IMS 1.2.1 on various educational platforms "Moodle 1.9.2", "Claroline 1.11.10-1", "Moodle 2.6" and "Moodle 2.8.5-1". It specifies their advantages and disadvantages in practical use and offers recommendations for their application. |
||||||
Cuvinte-cheie standard, SCORM, IMS, distance learning, e-learning platform, course |
||||||
|