Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
840 57 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-18 09:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.014:373.3 (2) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3885) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2005) |
SM ISO690:2012 ANDRIEŞ, Vasile, TRIBOI, Vasile. Motivarea copiilor de 10-12 ani prin evaluare. In: Ştiinţa Culturii Fizice, 2018, nr. 31(2), pp. 5-11. ISSN 1857-4114. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Ştiinţa Culturii Fizice | ||||||
Numărul 31(2) / 2018 / ISSN 1857-4114 /ISSNe 2537-6438 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.014:373.3 | ||||||
Pag. 5-11 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Sistemul actual de învăţământ impune adaptarea metodelor, mijloacelor şi procedeelor pedagogice la necesităţile educaţionale ale elevilor. Elevul are nevoie de o gamă variată de metode, de un mod atractiv de comunicare a informaţiilor şi de un mediu educaţional cât mai plăcut şi cât mai motivant. De asemenea, elevii au nevoie de informaţii asupra stadiului la care se află şi a rezultatelor pe care ar trebui să le obţină. Informarea elevilor, modul clar de transpunere a cunoştinţelor şi transparenţa actului evaluării conduc la motivarea elevilor şi la o eficientizare a procesului educativ. O bună cunoaştere şi, respectiv, acceptarea criteriilor evaluării reprezintă condiţia de bază pentru ca elevii să înţeleagă semnificaţia notelor acordate de profesor şi să le accepte conştient. Prin urmare, educarea capacităţii de autoapreciere presupune depăşirea stadiului în care elevul primeşte, prin intermediul notei, informaţii despre rezultatele muncii sale. Se impune implicarea elevului în apreciere, între autoevaluare şi evaluare realizându-se o convergenţă, o suprapunere, chiar şi numai parţială. Cuvinte-cheie: evaluare, feedback, motivaţie, educaţie, club de loisir. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluare, feedback, motivaţie, educaţie, club de loisir. |
||||||
|