Procesul de adaptare a școlarului mic la noile modele de învățare-evaluare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
640 24
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-12 16:09
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.015.3 (59)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2007)
SM ISO690:2012
GARBUZ, Stela. Procesul de adaptare a școlarului mic la noile modele de învățare-evaluare. In: Univers Pedagogic, 2019, nr. 1(61), pp. 66-69. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 1(61) / 2019 / ISSN 1811-5470

Procesul de adaptare a școlarului mic la noile modele de învățare-evaluare

The process of adapting the mic school in the new models learning-evaluation

CZU: 373.3.015.3

Pag. 66-69

Garbuz Stela
 
Liceul Teoretic Visoca, raionul Soroca
 
 
Disponibil în IBN: 26 aprilie 2019


Rezumat

La vârsta școlară cea mai importantă activitate este cea de învățare. Aceasta determină și cele mai importante transformări care apar în dezvoltarea psihicului copilului la această etapă de vârstă. Dezvoltarea noilor modele și metodologii centrate pe elev, pe demersuri interactive trebuie să respecte pro$ilul psihologic de vârstă și de personalitate al elevului, necesitățile, interesele și motivele sale personale de învățare.

At school age, the most important activity is learning. This determines the most important transformations that occur in developing the child’s psyche at this age stage. The development of new student-centered models and methodologies on interactive approaches must respect the pupil’s psychological age and personality pro ile, needs, interests, and personal learning motifs. The speci ic age of the lower school age is that the objectives of the activity are mainly directed and required by adults

Cuvinte-cheie
adaptare, educație adaptată, metodologie, proces educaţional, strategie.,

adaptation, adapted education, methodology, educational process, strategy.