Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
870 49 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-19 16:12 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.1.015.3 (27) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (588) |
SM ISO690:2012 BUCUN, Nicolae, TOMA, Sergiu. Formarea abilităților de adaptare psihosocială a copiilor cu ceri nțe educaționale speciale în instituțiile școlare. In: Univers Pedagogic, 2019, nr. 1(61), pp. 54-65. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | |||||
Numărul 1(61) / 2019 / ISSN 1811-5470 | |||||
|
|||||
CZU: 376.1.015.3 | |||||
Pag. 54-65 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
În lucrare sunt prezentate datele cu privire la implementarea Programului de formare la copiii cu cerințe educaționale speciale (CES) a unor abilități de adaptare psihosocială în diferite tipuri de instituții de învățământ. În urma realizării experimentului de formare a unor asemenea abilități, s-a modi"icat structura grupurilor de copii cu CES educați în familie și dezinstituționalizați. Majoritatea copiilor cu CES dezadaptați au trecut în grupul celor adaptați parțial, iar unii dintre ei au manifestat tendința spre nivelul mediu de adaptare psihosocială în școală |
|||||
Cuvinte-cheie abilități de adaptare psihosocială, facilitarea procesului de adaptare, valori"icarea potențialului personalității, reglarea procesului de adaptare, copii cu CES., psychosocial adaptation skills, facilitating the adaptation process, capitalizing on the personality potential, adjusting the adaptation process, children with CENs. |
|||||
|