Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
615 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-24 09:19 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.02:51+159.922.7 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2007) |
Matematică (1639) |
Psihologie (3362) |
SM ISO690:2012 GUŢALOV, Lilia, FOTESCU, Emil. Activități orientate spre formarea și dezvoltarea gîndirii divergente la elevii claselor primare în cadrul lecțiilor de matematică. In: Tehnocopia: revistă ştiinţifico-metodică, 2015, nr. 2(13), pp. 28-35. ISSN 1857-3843. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tehnocopia: revistă ştiinţifico-metodică | ||||||
Numărul 2(13) / 2015 / ISSN 1857-3843 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.02:51+159.922.7 | ||||||
Pag. 28-35 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Abstract:In this article is addressed the problem of formation and development of divergent thinking to the pupils of primary school. It describes a pedagogical experiment in the III form during the mathematic lessons. There are presented experimental dates. |
||||||
Cuvinte-cheie gindire divergenta, gîndire convergentă, elevi, clase primare |
||||||
|