Activități orientate spre formarea și dezvoltarea gîndirii divergente la elevii claselor primare în cadrul lecțiilor de matematică
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
615 4
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-24 09:19
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.02:51+159.922.7 (1)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2007)
Matematică (1639)
Psihologie (3362)
SM ISO690:2012
GUŢALOV, Lilia, FOTESCU, Emil. Activități orientate spre formarea și dezvoltarea gîndirii divergente la elevii claselor primare în cadrul lecțiilor de matematică. In: Tehnocopia: revistă ştiinţifico-metodică, 2015, nr. 2(13), pp. 28-35. ISSN 1857-3843.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tehnocopia: revistă ştiinţifico-metodică
Numărul 2(13) / 2015 / ISSN 1857-3843

Activități orientate spre formarea și dezvoltarea gîndirii divergente la elevii claselor primare în cadrul lecțiilor de matematică

CZU: 373.3.02:51+159.922.7

Pag. 28-35

Guţalov Lilia, Fotescu Emil
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 25 aprilie 2019


Rezumat

Abstract:In this article is addressed the problem of formation and development of divergent thinking to the pupils of primary school. It describes a pedagogical experiment in the III form during the mathematic lessons. There are presented experimental dates.

Cuvinte-cheie
gindire divergenta, gîndire convergentă, elevi, clase primare