Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
534 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-26 07:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3 (741) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 FOTESCU, Emil. Utilizarea metodei analogie la dirijarea activităților instructiv-cognitive ale elevilor. In: Tehnocopia: revistă ştiinţifico-metodică, 2017, nr. 2(17), pp. 19-36. ISSN 1857-3843. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Tehnocopia: revistă ştiinţifico-metodică | ||||||
Numărul 2(17) / 2017 / ISSN 1857-3843 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3 | ||||||
Pag. 19-36 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In this article are presented educational activities considered as processes in the “pupil – pedagogue” system. A comparison is made between the “pupil – pedagogue” system and the ” man- machine”. A scheme for guiding the educational process based on the analogy. |
||||||
Cuvinte-cheie proces de învățământ, competență analogie, schemă de dirijare, sistem „pedagog-elev”, sistem „om-mașină”, legături directe, feed-back |
||||||
|