Utilizarea metodei analogie la dirijarea activităților instructiv-cognitive ale elevilor
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
534 6
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-26 07:39
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3 (741)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
FOTESCU, Emil. Utilizarea metodei analogie la dirijarea activităților instructiv-cognitive ale elevilor. In: Tehnocopia: revistă ştiinţifico-metodică, 2017, nr. 2(17), pp. 19-36. ISSN 1857-3843.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Tehnocopia: revistă ştiinţifico-metodică
Numărul 2(17) / 2017 / ISSN 1857-3843

Utilizarea metodei analogie la dirijarea activităților instructiv-cognitive ale elevilor

CZU: 37.015.3

Pag. 19-36

Fotescu Emil
 
Universitatea de Stat „Alecu Russo” din Bălţi
 
 
Disponibil în IBN: 23 aprilie 2019


Rezumat

In this article are presented educational activities considered as processes in the “pupil – pedagogue” system. A comparison is made between the “pupil – pedagogue” system and the ” man- machine”. A scheme for guiding the educational process based on the analogy.

Cuvinte-cheie
proces de învățământ, competență analogie, schemă de dirijare, sistem „pedagog-elev”, sistem „om-mașină”, legături directe, feed-back