Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
656 19 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-04-17 19:43 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
338.2:334.76:663.2(478) (1) |
Politică economică. Controlul economiei. Conducerea economiei. Planificare economică (432) |
Forme de organizare și cooperare în activitatea economică (975) |
Vin. Producerea vinului. Oenologie (442) |
SM ISO690:2012 ŞCHIOPU, Irina. Aplicarea practică a modelului balanced scorecard pe exemplul întreprinderii vinicole im „Vinia Traian” S.A... In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice), 2018, nr. 7(117), pp. 70-74. ISSN 1857-2073. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Exacte şi Economice) | ||||||
Numărul 7(117) / 2018 / ISSN 1857-2073 /ISSNe 2345-1033 | ||||||
|
||||||
CZU: 338.2:334.76:663.2(478) | ||||||
Pag. 70-74 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Orice întreprindere industrială modernă reprezintă un sistem tehnico-economic și social deschis. Mediul extern este cel care influențează puternic și permanent starea și perspectiva dezvoltării întreprinderii, deoarece acesta este tot mai mult caracterizat de incertitudine și dinamism, ceea ce condiționează elaborarea strategiei de perspectivă la întreprindere. Activitatea determinată de planificarea strategică este cea care conduce la realizarea obiectivelor financiare ale întreprin-derii, iar modelul Balanced Scorecard elaborat de Norton–Kaplan, adaptat la condițiile economice aferente, conduce inevitabil la încununarea cu succes a activității și la realizarea obiectivului de maximizare a valorii de piață a întreprinderii |
||||||
Cuvinte-cheie planificare strategică, model de elaborare a strategiei, maximizarea valorii de piață a întreprinderii., strategic planning, the model strategy elaboration, maximizing the market value. |
||||||
|