Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
783 56 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-04 16:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
338.486(478) (6) |
Turism (534) |
SM ISO690:2012 PLATON, Nicolae. Promovarea destinației turistice prin intermediul brandului turistic de țară. In: Economica, 2019, nr. 1(107), pp. 7-24. ISSN 1810-9136. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Economica | ||||||
Numărul 1(107) / 2019 / ISSN 1810-9136 | ||||||
|
||||||
CZU: 338.486(478) | ||||||
JEL: M, M16, M31, L83. | ||||||
Pag. 7-24 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În decursul timpului, mărcile comerciale (brandul) au ajuns să fie asociate cu posibilitatea obținerii unui anumit prestigiu, la început doar în cazul produsului promovat, iar apoi chiar și pentru țările de destinație turistică din spatele brandului. Astăzi, brandurile turistice joacă un rol foarte important, fiind asociate, ca simboluri influente, pentru diverse destinații turistice. Capacitatea brandurilor de a transmite rapid mesaje complexe, cu un puternic impact emoțional, dar și abilitatea de a atrage atenția mass-mediei, le transformă în unelte ideale pentru promovare și atragerea turiștilor. Prin acest articol, autorul argumentează necesitatea existenței brandului de țară pentru o destinație turistică, caracterizează beneficiile specifice lui, descrie funcțiile, elementele, structura și componentele acestuia |
||||||
Cuvinte-cheie destinaţie turistică, brand, branding de ţară, imaginea de brand, personalitatea brandului, notorietatea brandului, comunicarea integrată de marketing., tourism destination, brand, country branding, brand image, brand’s personality, brand’s awareness, integrated marketing communication. |
||||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Platon, N.</dc:creator> <dc:date>2019-03-31</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>În decursul timpului, mărcile comerciale (brandul) au ajuns să fie asociate cu posibilitatea obținerii unui anumit prestigiu, la început doar în cazul produsului promovat, iar apoi chiar și pentru țările de destinație turistică din spatele brandului. Astăzi, brandurile turistice joacă un rol foarte important, fiind asociate, ca simboluri influente, pentru diverse destinații turistice. Capacitatea brandurilor de a transmite rapid mesaje complexe, cu un puternic impact emoțional, dar și abilitatea de a atrage atenția mass-mediei, le transformă în unelte ideale pentru promovare și atragerea turiștilor. Prin acest articol, autorul argumentează necesitatea existenței brandului de țară pentru o destinație turistică, caracterizează beneficiile specifice lui, descrie funcțiile, elementele, structura și componentele acestuia</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>Over the years, trademarks (brand) have begun to be associated with the possibility of gaining a certain prestige. If at the beginning they were related only to the promoted product, then, over time, they became an identifier even for the brand-related tourism destination countries. Today, tourism brands have a very important role, being associated as influential symbols for various tourism destinations. The ability of brands to make fast-forward transmissions of multilateral messages that have a strong emotional impact, as well as the ability to place in the media’s view, modifies and transforms them into trademarks that are perfect for promoting and attracting tourists. In this article, the author argues the need for the country brand for a tourist destination, characterizes its specific benefits, describes the functions, elements, structure and its components</p></dc:description> <dc:source>Economica 107 (1) 7-24</dc:source> <dc:subject>destinaţie turistică</dc:subject> <dc:subject>brand</dc:subject> <dc:subject>branding de ţară</dc:subject> <dc:subject>imaginea de brand</dc:subject> <dc:subject>personalitatea brandului</dc:subject> <dc:subject>notorietatea brandului</dc:subject> <dc:subject>comunicarea integrată de marketing.</dc:subject> <dc:subject>tourism destination</dc:subject> <dc:subject>brand</dc:subject> <dc:subject>country branding</dc:subject> <dc:subject>brand image</dc:subject> <dc:subject>brand’s personality</dc:subject> <dc:subject>brand’s awareness</dc:subject> <dc:subject>integrated marketing communication.</dc:subject> <dc:title>Promovarea destinației turistice prin intermediul brandului turistic de țară</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>