Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1432 52 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-13 13:05 |
SM ISO690:2012 ŞINGHIREI, Valentina, DONEŢ, Oleg. Syntactical expressive means and stylistic devices in the advertisement. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2009, nr. 4(24), pp. 116-124. ISSN 1811-2668. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice) | ||||||
Numărul 4(24) / 2009 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009 | ||||||
|
||||||
Pag. 116-124 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul este dedicat cercetării ştiinţifice în stilistică. Stilistica este domeniul unde limbajul de reclamă îşi găseşte caracteristici stilistice noi care vor adăuga datele necesare pentru înţelegerea mai aprofundată a reclamei. De asemenea, este cunoscut faptul că limbajul de reclamă aparţine stilului funcţional deosebit, şi încă nu este destul de clar ce fel de caracteristici are şi ar trebui să fie descris mai aprofundat. Discursul de reclamă are propria menire în formarea de bază a perceperii limbii. Autorii au studiat limbajul reclamei în limba engleză din punct de vedere stilistic şi ei prezintă carac-teristici stilistice bazate pe mijloacele sintactice ale stilisticii limbajului de reclamă în limba engleză. |
||||||
|