Bebe teatru — o nouă perspectivă a teatrului de animaţie pentru copii din Moldova
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
540 8
Ultima descărcare din IBN:
2023-03-25 17:44
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
792‑053.4 (1)
Teatru. Artă scenică. Reprezentații teatrale (521)
SM ISO690:2012
LEFTER, Nina. Bebe teatru — o nouă perspectivă a teatrului de animaţie pentru copii din Moldova. In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică, 2018, nr. 1(32), pp. 155-158. ISSN 2345-1408.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică
Numărul 1(32) / 2018 / ISSN 2345-1408 /ISSNe 2345-1831

Bebe teatru — o nouă perspectivă a teatrului de animaţie pentru copii din Moldova

Baby theater — a new opportunity of the animation and children`s theater in Moldova

CZU: 792‑053.4

Pag. 155-158

Lefter Nina
 
Academia de Muzică, Teatru şi Arte Plastice
 
 
Disponibil în IBN: 10 aprilie 2019


Rezumat

Prin definiţie, bebe teatru oferă producţii artistice foarte mici, care răspund nevoilor şi abilităţilor copiilor de la naştere până la vârsta de trei sau patru ani. Bebeluşii şi copiii mici vizitează teatrul cu părinţii sau îngrijitorii lor, pentru a se bucura de o performanţă special concepută pentru ei. Asemenea spectacole durează mai puţin decât producţiile adulte (20‑30 minute) şi au tendinţa de a fi mult mai participative, cu oportunităţi de a veni pe scenă şi de a interacţiona cu obiecte sau actori. Interpreţii şi spaţiul de joc sunt, de obicei, la acelaşi nivel cu publicul. Necesitatea show‑urilor pentru copiii, de la 0 la 3 ani, în teatrele din Moldova, m‑a determinat să scriu acest studiu.

The Baby theater presents very small artistic productions which cater for the needs and abilities of children from birth to the age of three or four. Babies, toddlers and young children visit the theatre with their parents or those who take care of them, to enjoy a performance designed especially for them. Usually, these shows are shorter than productions for adults, and they tend to be much more participatory, with opportunities to come into the stage and interact with objects or actors. The purpose of the study of this article is to highlight the necessity of performances for children from 0 to 3 years and the introduction of these shows into the repertory of children’s theatres in Moldova

Cuvinte-cheie
mişcări repetitive, experienţă multisenzorială, abstractizare, siguranţă,

repetition, multisensory experience, Abstraction, safety