Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
775 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-12 11:41 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.09:004 (2) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2563) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4156) |
SM ISO690:2012 BRAICOV, Andrei, VEVERIȚĂ, Tatiana. Formarea competenței digitale la viitoarele cadre didactice de filologie: provocări și constrângeri. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2018, nr. 3(14), pp. 138-145. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 3(14) / 2018 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.09:004 | ||||||
Pag. 138-145 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Profesorii de filologie au un rol esențial în formarea și dezvoltarea competențelor pentru învățarea pe tot parcursul vieții fiind responsabilii principali de formarea a circa o treime din aceste competențe. Competența digitală face parte șirul de competențe profesionale ale cadrului didactic de filologie și trebuie să-l ajute să îmbunătățească actul de învățare-formare al elevilor. Articolul pune în evidență rolurile menționate, elementele competenței digitale pentru cadrele didactice de filologie și provocările legate de modalitățile de formare și dezvoltare a acestei competențe. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă digitală, profesor de filologie, model pedagogic, tehnologii informaţionale., digital competence, philology professor, pedagogical model, information technologies. |
||||||
|