Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
688 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-12-09 18:09 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.025 (17) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2014) |
SM ISO690:2012 FLUIERAR, Valentina. Educația intelectuală a elevilor de vârstă școlară mică – coordonată definitorie a procesului educațional. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2018, nr. 3(14), pp. 119-126. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 3(14) / 2018 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.025 | ||||||
Pag. 119-126 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Exigențele educaționale noi de pondere înaltă înaintate față de tineri necesită axarea pe efortul intelectual. Prioritară în acest sens devine la prima treaptă de școlarizare necesitatea formării personalității raționale, capabile de a gestiona optim varietatea fluxurilor informaționale, de a exersa și consolida capacitățile intelectuale cu valoare de instrumente și tehnici necesare învățării continue. Studiul educației intelectuale are o relevanță deosebită pentru învățătorii claselor primare în sensul facilitării accesului elevilor mici la autoeducație nu doar prin simpla dezvoltare a capacității de cunoaștere și înțelegere, ci prin dotarea acestora cu priceperile și deprinderile specifice muncii intelectuale manifestate prin flexibilitatea gândirii, optimizarea stilului propriu de procesare a informației, gestionarea contextelor și mediilor de învățare, menținerea efortului intelectual coordonat, conferirea libertății intelectuale în luarea deciziilor etc. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie intelectuală, dezvoltare intelectuală, proces educațional., intellectual education, intellectual development, educational process. |
||||||
|