Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
659 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-03-06 13:35 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
377.016.046:004 (4) |
Învățământ specializat/de specialitate. Învățământ tehnic, profesional. Școli, institute, colegii profesionale/tehnice. Politehnici. Școli de meserii (272) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4156) |
SM ISO690:2012 GÎNCU, Silviu. Reflexii asupra implementării curriculumului modular Tehnologia Informației şi a Comunicațiilor în învățământul profesional tehnic. In: Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei), 2018, nr. 3(14), pp. 78-85. ISSN 1857-0623. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Acta et commentationes (Ştiinţe ale Educaţiei) | ||||||
Numărul 3(14) / 2018 / ISSN 1857-0623 /ISSNe 2587-3636 | ||||||
|
||||||
CZU: 377.016.046:004 | ||||||
Pag. 78-85 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Progresul continuu al tehnologiilor informaționale precum și procesul globalizării impun schimbări asupra modului de formare a forței de muncă. În ultimele decenii, în multe țări, a fost evidentă o neconcordanță între abilitățile impuse de sistemul național de învățământ și cele solicitate la locul de muncă. Această neconcordanță a fost exacerbată în ultimii ani prin integrarea noilor tehnologii în aproape orice domeniu de activitate profesională. Reducerea decalajului dintre educație și lumea muncii este, așadar, o prioritate pentru majoritatea guvernelor, din cauza potențialelor beneficii economice și sociale care trebuie obținute din creșterea ponderii populației active. |
||||||
Cuvinte-cheie ehnologia informației și comunicațiilor, curriculum modular, învățământ profesional tehnic., information and communication technology, modular curriculum, technical professional education. |
||||||
|