Articolul precedent |
Articolul urmator |
686 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-25 00:37 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
621.436 (28) |
Motoare termice (cu excepția motoarelor cu abur) (84) |
SM ISO690:2012 RUSCHIH, Denis. Modificarea unor proprietăţi fizico-chimice a biodieselului, utilizat la alimentarea motoarelor cu aprindere prin comprimare, cu ajutorul mijloacelor tehnice. In: Inginerie agrară şi transport auto, 12-13 noiembrie 2015, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Agrară de Stat din Moldova, 2015, Vol.45, pp. 271-274. ISBN 978-9975-64-276-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Inginerie agrară şi transport auto Vol.45, 2015 |
|||||
Simpozionul "Realizări şi perspective în inginerie agrară şi transport auto" Chișinău, Moldova, 12-13 noiembrie 2015 | |||||
|
|||||
CZU: 621.436 | |||||
Pag. 271-274 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Vegetable fuels or biofuels, as some physico-chemical parameters are different from those of petroleum. Biodiesel has a higher viscosity compared to diesel and whether it warm, and then decreases the viscosity of the fuel can be used to power diesel engine. There are two main approaches to the problem of feeding: system with two tanks and a tank (mixed variant - the use of electricity and thermal coolant and replaced on the special injectors). In a system with a tank, the motor is adapted for direct operation in the biofuel and in the implementation of the two tanks, the diesel engine is started and then works only on the biodiesel. |
|||||
Cuvinte-cheie biodiesel, higher viscosity, Diesel, Engine, tank, physico-chemical parameters |
|||||
|