Lexical expressive means and stylistic devices in the language of advertisement
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1911 78
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-13 13:09
SM ISO690:2012
ŞINGHIREI, Valentina, DONEŢ, Oleg. Lexical expressive means and stylistic devices in the language of advertisement. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2008, nr. 6(16), pp. 93-98. ISSN 1811-2668.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice)
Numărul 6(16) / 2008 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009

Lexical expressive means and stylistic devices in the language of advertisement

Pag. 93-98

Şinghirei Valentina, Doneţ Oleg
 
Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 26 noiembrie 2013


Rezumat

Articolul de faţă este dedicat cercetării ştiinţifice şi metodice în discursul limbii engleze din publicitate. Limbajul de reclamă este o sursă importantă pentru lingvişti de diferite domenii. Stilistica este domeniul unde limbajul de reclamă poate să găsească caracteristici noi care vor adăuga datele necesare pentru înţelegerea mai aprofundată a reclamei. De asemenea, limbajul de reclamă are propria menire în formarea de bază a perceperii limbii. Autorii au studiat limbajul reclamei în limba engleză sub aspectul interacţiunii sensului cuvântului în dicţionar şi în context. În fine, ei prezintă analiza stilistică a textului de reclamă bazată pe mijloacele lexicale ale limbajului de reclamă în limba engleză.

Dublin Core Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'>
<dc:creator>Şinghirei, V.</dc:creator>
<dc:creator>Doneţ, O.</dc:creator>
<dc:date>2008-07-01</dc:date>
<dc:description xml:lang='ro'>Articolul de faţă este dedicat cercetării ştiinţifice şi metodice în discursul limbii engleze din publicitate. Limbajul de reclamă este o sursă importantă pentru lingvişti de diferite domenii. Stilistica este domeniul unde limbajul de reclamă poate să găsească caracteristici noi care vor adăuga datele necesare pentru înţelegerea mai aprofundată a reclamei. De asemenea, limbajul de reclamă are propria menire în formarea de bază a perceperii limbii. Autorii au studiat limbajul reclamei în limba engleză sub aspectul interacţiunii sensului cuvântului în dicţionar şi în context. În fine, ei prezintă analiza stilistică a textului de reclamă bazată pe mijloacele lexicale ale limbajului de reclamă în limba engleză.</dc:description>
<dc:source>Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice) 16 (6) 93-98</dc:source>
<dc:title>Lexical expressive means and stylistic devices in the language of advertisement</dc:title>
<dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type>
</oai_dc:dc>