Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1441 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2021-03-30 22:11 |
SM ISO690:2012 KAIM, Marina. Effective intercultural business communication: what to take into account. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2007, nr. 10, pp. 221-224. ISSN 1811-2668. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice) | ||||||
Numărul 10 / 2007 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009 | ||||||
|
||||||
Pag. 221-224 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Schimbările care au loc în lume şi în Europa, în particular, contribuie la faptul că oamenii din diferite ţări sunt tot mai mult şi mai mult implicaţi în procesul de globalizare. Considerând aceasta, învăţământul superior ar trebui să răspundă
prompt la aceste schimbări, la înzestrarea cu cunoştinţe mai bune a studenţilor cursurilor de limba engleză, în special engleza de afaceri. Este necesar de pus accentul pe aspectele internaţionale, competenţa limbii şi culturii, precum şi dezvoltarea competitivităţii sociale şi abilităţilor de comunicare. Articolul evidenţiază importanţa competenţei interculturale în dezvoltarea şi predarea cursurilor englezei de afaceri şi discutarea căilor de implementare a perspectivei internaţionale şi interculturale în limba de afaceri în sistemul de învăţământ din Moldova. |
||||||
|