Articolul precedent |
Articolul urmator |
637 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-23 16:16 |
SM ISO690:2012 NEAGA, Liliana. Metode interactive de predare a verbului studenților straini (modul indicativ, timpul prezent). In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului : Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 17, 20 martie 2015, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2015, Seria 17, Vol.2, pp. 245-251. ISBN 978-9975-46-240-2. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 17, Vol.2, 2015 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului " 17, Chișinău, Moldova, 20 martie 2015 | ||||||
|
||||||
Pag. 245-251 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Interactivity involves learning through communication, collaboration, producing a confrontation of ideas, opinions and arguments, create learning situations centered on the availability and willingness of cooperation of students, their direct and active involvement on the mutual influence within the micro-groups and social interaction members of a group. |
||||||
|