Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
606 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2019-03-04 15:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:316.4+366.5 (1) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (803) |
Procese sociale. Dinamică socială (572) |
Consumerism (154) |
SM ISO690:2012 PUIU, C., IAGĂRU, R., PUIU, Vasile George, NEAMŢU, Fl.. Estimates on measuring the consumer’s satisfaction. In: Meridian Ingineresc, 2014, nr. 2, pp. 82-89. ISSN 1683-853X. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Meridian Ingineresc | |||||
Numărul 2 / 2014 / ISSN 1683-853X | |||||
|
|||||
CZU: 339.138:316.4+366.5 | |||||
Pag. 82-89 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Această lucrare își propune să susțină faptul că un proces de măsurare a satisfacției consumatorului efectuat într-un mod obiectiv și corect poate oferi datele și informațiile necesare pentru a face compatibile, în cadrul procesului, toate părțile participante. Acesta va avea ca rezultat o valoare durabilă la consumator și o orientare participativă a propriilor angajați și parteneri în măsură pentru valoarea adăugată. |
|||||
|
Dublin Core Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <oai_dc:dc xmlns:dc='http://purl.org/dc/elements/1.1/' xmlns:oai_dc='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc/ http://www.openarchives.org/OAI/2.0/oai_dc.xsd'> <dc:creator>Puiu, C.</dc:creator> <dc:creator>Iagăru, R.</dc:creator> <dc:creator>Puiu, V.</dc:creator> <dc:creator>Neamţu, F.V.</dc:creator> <dc:date>2014-06-30</dc:date> <dc:description xml:lang='ro'><p>Această lucrare își propune să susțină faptul că un proces de măsurare a satisfacției consumatorului efectuat într-un mod obiectiv și corect poate oferi datele și informațiile necesare pentru a face compatibile, în cadrul procesului, toate părțile participante. Acesta va avea ca rezultat o valoare durabilă la consumator și o orientare participativă a propriilor angajați și parteneri în măsură pentru valoarea adăugată.</p></dc:description> <dc:description xml:lang='en'><p>This work intends to sustain the fact that a process of measuring the consumer’s satisfaction carried out in an objective and correct manner, may offer the necessary data and information for making compatible, within the process, all participating parties. It will result a sustainable value at consumer and a participative orientation of the own employees and partners able for added value</p></dc:description> <dc:description xml:lang='fr'><p>Ce travail vise à soutenir le fait qu'un processus de mesure de la satisfaction du consommateur effectuée d'une manière objective et correcte, peuvent offrir les données et informations nécessaires pour faire compatible, dans le processus, toutes les parties participantes. Il en résultera une valeur durable à la consommation et une orientation participative des propres employés et partenaires en mesure de la valeur ajoutée</p></dc:description> <dc:description xml:lang='ru'><p>Эта работа намерена поддерживать тот факт, что процесс измерения удовлетворенности потребителя, осуществляется в объективной и корректной форме, может предложить необходимые данные и информацию, чтобы сделать совместимыми, в рамках процесса, всех участвующих сторон. Это приведет к устойчивому значению для потребителя и широкого участия собственных сотрудников и партнеров в оценке добавленной стоимости.</p></dc:description> <dc:source>Meridian Ingineresc (2) 82-89</dc:source> <dc:title>Estimates on measuring the consumer’s satisfaction</dc:title> <dc:type>info:eu-repo/semantics/article</dc:type> </oai_dc:dc>