Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
635 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2019-03-04 15:00 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:316.4+366.5 (1) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (811) |
Procese sociale. Dinamică socială (577) |
Consumerism (154) |
SM ISO690:2012 PUIU, C., IAGĂRU, R., PUIU, Vasile George, NEAMŢU, Fl.. Estimates on measuring the consumer’s satisfaction. In: Meridian Ingineresc, 2014, nr. 2, pp. 82-89. ISSN 1683-853X. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Meridian Ingineresc | ||||||
Numărul 2 / 2014 / ISSN 1683-853X | ||||||
|
||||||
CZU: 339.138:316.4+366.5 | ||||||
Pag. 82-89 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Această lucrare își propune să susțină faptul că un proces de măsurare a satisfacției consumatorului efectuat într-un mod obiectiv și corect poate oferi datele și informațiile necesare pentru a face compatibile, în cadrul procesului, toate părțile participante. Acesta va avea ca rezultat o valoare durabilă la consumator și o orientare participativă a propriilor angajați și parteneri în măsură pentru valoarea adăugată. |
||||||
|
Crossref XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <doi_batch version='4.3.7' xmlns='http://www.crossref.org/schema/4.3.7' xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xsi:schemaLocation='http://www.crossref.org/schema/4.3.7 http://www.crossref.org/schema/deposit/crossref4.3.7.xsd'> <head> <doi_batch_id>ibn-73207</doi_batch_id> <timestamp>1713576827</timestamp> <depositor> <depositor_name>Information Society Development Instiute, Republic of Moldova</depositor_name> <email_address>idsi@asm.md</email_address> </depositor> <registrant>Universitatea Tehnică a Moldovei</registrant> </head> <body> <journal> <journal_metadata> <full_title>Meridian Ingineresc</full_title> <issn media_type='print'>1683853X</issn> </journal_metadata> <journal_issue> <publication_date media_type='print'> <year>2014</year> </publication_date> <issue>2</issue> </journal_issue> <journal_article publication_type='full_text'><titles> <title>Estimates on measuring the consumer’s satisfaction</title> </titles> <contributors> <person_name sequence='first' contributor_role='author'> <given_name>C.</given_name> <surname>Puiu</surname> </person_name> <person_name sequence='additional' contributor_role='author'> <given_name>R.</given_name> <surname>Iagăru</surname> </person_name> <person_name sequence='additional' contributor_role='author'> <given_name>Vasile George</given_name> <surname>Puiu</surname> </person_name> <person_name sequence='additional' contributor_role='author'> <given_name>Fl.</given_name> <surname>Neamţu</surname> </person_name> </contributors> <publication_date media_type='print'> <year>2014</year> </publication_date> <pages> <first_page>82</first_page> <last_page>89</last_page> </pages> </journal_article> </journal> </body> </doi_batch>