Noile educatii ca extindere si aprofundare a dimensiunii axiologice a educatiei formale, nonformale si informale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
949 83
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-09 18:24
SM ISO690:2012
CUZNEŢOV, Larisa. Noile educatii ca extindere si aprofundare a dimensiunii axiologice a educatiei formale, nonformale si informale. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului : Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 17, 20 martie 2015, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2015, Seria 17, Vol.1, pp. 299-308. ISBN 978-9975-46-239-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 17, Vol.1, 2015
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului "
17, Chișinău, Moldova, 20 martie 2015

Noile educatii ca extindere si aprofundare a dimensiunii axiologice a educatiei formale, nonformale si informale


Pag. 299-308

Cuzneţov Larisa
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 1 martie 2019


Rezumat

The article is a theoretical-applicative study that elucidates some epistemological and metological aspects of enlargement and intensification of the axiological dimension of new education within formal education, non-formal and informal learning. At the same time, it proposed a pedagogical Model of connection forms of education and an analytical-synthetical Project of education for a dignified way of life, intended for high school students, which can be accomplished by a team of teachers, experts in biology, history, native language and literature, foreign languages, physical education, etc. Both pedagogical tools ensure educational activity orientation towards the holistic approach and the exploitation of the new education.