Incluziunea scolara a copiilor cu cerinte educationale speciale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
762 91
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-21 22:31
SM ISO690:2012
CERNEAVSCHI, Viorica. Incluziunea scolara a copiilor cu cerinte educationale speciale. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului : Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 17, 20 martie 2015, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2015, Seria 17, Vol.1, pp. 208-212. ISBN 978-9975-46-239-6.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 17, Vol.1, 2015
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului "
17, Chișinău, Moldova, 20 martie 2015

Incluziunea scolara a copiilor cu cerinte educationale speciale


Pag. 208-212

Cerneavschi Viorica
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 1 martie 2019


Rezumat

This article mentions that in recent decades, a greater emphasis is put on the inclusion of the disabled children in regular schools. As a complex phenomenon, it is a challenge for the institutions involved and for the whole society and it results in the need for mentality changes , as well as educational policies changes.