Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1672 5 |
Ultima descărcare din IBN: 2020-10-05 10:58 |
SM ISO690:2012 ŞINGHIREI, Valentina, DONEŢ, Oleg. Concerning pragmatics of modern english advertising. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2007, nr. 10, pp. 161-166. ISSN 1811-2668. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice) | ||||||
Numărul 10 / 2007 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009 | ||||||
|
||||||
Pag. 161-166 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul de faţă este dedicat cercetării ştiinţifice şi metodice în pragmatică. După cum este cunoscut, de decenii savanţii au pus în aplicare metode şi tehnici tradiţionale în studierea limbajului de reclamă, dar totuşi mai sunt multe probleme interesante pentru lingvişti privind diferite domenii. Pragmatica este domeniul unde limbajul de reclamă să găsească caracteristici noi care vor completa cu informaţii necesare pentru înţelegerea mai aprofundată a reclamei. De asemenea, este cunoscut faptul că limbajul de reclamă aparţine stilului funcţional deosebit, încă nu este destul de clar ce fel de caracteristici are şi cum ar putea fi descris mai aprofundat. Limbajul de reclamă are propria menire în formarea de
bază a perceperii limbii. Autorii au studiat limbajul reclamei americane din punctul de vedere al pragmaticii şi prezintă caracteristici ale pragmaticii limbajului de reclamă în limba engleză. |
||||||
|