Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
![]() БОБРОВА, Юлиана. Оптимизация практической деятельности при изучении лингвистических дисциплин. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământuluiConferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”. Seria 18, Vol.3, 23-24 martie 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, 2016, pp. 109-117. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 18, Vol.3, 2016 |
|||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" Chişinău, Moldova, 23-24 martie 2016 | |||||
|
|||||
Pag. 109-117 | |||||
|
|||||
![]() |
|||||
Rezumat | |||||
How to make the lesson interesting, useful, effective and developmental and how to take the students interest not only in a certain subject, but also in the educational process on the whole? The problem of arousing learners interest in studying is the most upto- date nowadays. |
|||||
|