Structural, semantic, grammatical and stylistic analysis of phonetic expressive means in english printed advertisements
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
2066 15
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-14 08:41
SM ISO690:2012
ŞINGHIREI, Valentina, DONEŢ, Oleg. Structural, semantic, grammatical and stylistic analysis of phonetic expressive means in english printed advertisements. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2007, nr. 10, pp. 137-142. ISSN 1811-2668.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice)
Numărul 10 / 2007 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009

Structural, semantic, grammatical and stylistic analysis of phonetic expressive means in english printed advertisements

Pag. 137-142

Şinghirei Valentina, Doneţ Oleg
 
Moldova State University
 
 
Disponibil în IBN: 10 decembrie 2013


Rezumat

Articolul de faţă este dedicat cercetării ştiinţifice şi metodice a limbajului de reclamă în limba engleză. După cum este cunoscut, de decenii savanţii pun în aplicare metode şi tehnici tradiţionale pentru studierea limbajului de reclamă, aceasta atribuindu-se la probleme din diferite domenii, prezentând interes pentru lingvişti. Azi limbajul de reclamă încearcă să găsească caracteristici noi care vor adăuga date necesare pentru înţelegerea mai aprofundată a stilului reclamei. De asemenea, este cunoscut că limbajul de reclamă aparţine stilului funcţional deosebit. Însă nu este destul de clar ce fel de caracteristici aceasta ar trebui să aibă şi cum ar putea fi descris mai aprofundat. Limbajul de reclamă are propria menire în perceperea limbii. Autorii au studiat limbajul reclamei americane din punctul de vedere al analizei structurale, semantice, gramaticale şi stilistice şi prezintă în studiu privind caracteristicile limbajului de reclamă în limba engleză.