Perspectiva constructivista – o noua paradigma a învațarii
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
887 15
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-02 19:02
SM ISO690:2012
VINNICENCO, Elena. Perspectiva constructivista – o noua paradigma a învațarii. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 18, 23-24 martie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Seria 18, Vol.1, pp. 108-113. ISBN 978-9975-46-293-8.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 18, Vol.1, 2016
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
18, Chișinău, Moldova, 23-24 martie 2016

Perspectiva constructivista – o noua paradigma a învațarii


Pag. 108-113

Vinnicenco Elena
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 26 februarie 2019


Rezumat

In this article are presented elements of constructivist perspective. Constructive learning is a process in continuous evolution. The constructivist vision of learning refers to the systematic comprehension which focused on pupil. In context are described examples from educational practice, in which we underline the description of constructive model.