Articolul precedent |
Articolul urmator |
887 15 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-02 19:02 |
SM ISO690:2012 VINNICENCO, Elena. Perspectiva constructivista – o noua paradigma a învațarii. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Conferința științifică anuală a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 18, 23-24 martie 2016, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2016, Seria 18, Vol.1, pp. 108-113. ISBN 978-9975-46-293-8. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 18, Vol.1, 2016 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" 18, Chișinău, Moldova, 23-24 martie 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 108-113 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In this article are presented elements of constructivist perspective. Constructive learning is a process in continuous evolution. The constructivist vision of learning refers to the systematic comprehension which focused on pupil. In context are described examples from educational practice, in which we underline the description of constructive model. |
||||||
|