Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
742 58 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 17:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.134 (38) |
Educație (14306) |
SM ISO690:2012 AFANAS, Aliona. Relaţionarea cadrelor didactice şi a elevilor în procesul de învăţare. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 4(60), pp. 26-31. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 4(60) / 2018 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.134 | ||||||
Pag. 26-31 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul prezintă rolul învăţării în formarea profesională a cadrelor didactice, conceptul de învăţare, factorii învăţării, strategiile de învăţare specifice domeniului de formare, metodele și tehnicile de învăţare, care sunt de natură generală și care pot fi transferate dintr-un domeniu de formare profesională în altul. Un rol foarte important în activitatea de învăţare îl constituie reprezentarea, structurarea și organizarea conţinuturilor, a nodurilor informaţionale şi a relaţiilor dintre ele, modul în care are loc construcţia înţelegerii conceptului sau a problemei supuse învăţării. |
||||||
Cuvinte-cheie învăţare, formare profesională, cadre didactice, factorii învăţării, învățare experiențială, fază, ciclu., l’apprentissage, la formation professionnelle, enseignants, les facteurs d’apprentissage, l’apprentissage par l’expérience, la phase, le cycle. |
||||||
|