Relaţionarea cadrelor didactice şi a elevilor în procesul de învăţare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
742 58
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-15 17:26
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.134 (38)
Educație (14306)
SM ISO690:2012
AFANAS, Aliona. Relaţionarea cadrelor didactice şi a elevilor în procesul de învăţare. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 4(60), pp. 26-31. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 4(60) / 2018 / ISSN 1811-5470

Relaţionarea cadrelor didactice şi a elevilor în procesul de învăţare

La relation des enseignants et des élèves dans le processus d’apprentissage

CZU: 371.134

Pag. 26-31

Afanas Aliona
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 24 februarie 2019


Rezumat

Articolul prezintă rolul învăţării în formarea profesională a cadrelor didactice, conceptul de învăţare, factorii învăţării, strategiile de învăţare specifice domeniului de formare, metodele și tehnicile de învăţare, care sunt de natură generală și care pot fi transferate dintr-un domeniu de formare profesională în altul. Un rol foarte important în activitatea de învăţare îl constituie reprezentarea, structurarea și organizarea conţinuturilor, a nodurilor informaţionale şi a relaţiilor dintre ele, modul în care are loc construcţia înţelegerii conceptului sau a problemei supuse învăţării.

L’article présente le rôle de l’apprentissage dans la formation professionnelle des enseignants, le concept d’apprentissage, les facteurs d’apprentissage, les stratégies d’apprentissage propres au domaine de la formation, les méthodes et les techniques d’apprentissage, qui sont de nature générale et qui peuvent être transférés d’un domaine de la formation professionnelle à un autre. Un rôle très important dans l’activité d’apprentissage est la représentation, la structuration et l’organisation du contenu, des noeuds d’information et des relations entre eux, au moment même où se construit la compréhension du concept ou du sujet à apprendre

Cuvinte-cheie
învăţare, formare profesională, cadre didactice, factorii învăţării, învățare experiențială, fază, ciclu.,

l’apprentissage, la formation professionnelle, enseignants, les facteurs d’apprentissage, l’apprentissage par l’expérience, la phase, le cycle.