Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
845 30 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-22 08:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.016.046 (259) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3920) |
SM ISO690:2012 HADÎRCĂ, Maria. Reflecţii privind dezvoltarea axiologică a curriculumului şcolar. In: Univers Pedagogic, 2018, nr. 4(60), pp. 13-18. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 4(60) / 2018 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.016.046 | ||||||
Pag. 13-18 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul pune problema crizei de valori din societatea contemporană, evidenţiază rolul curriculumului şcolar în valorizarea personalităţii elevului şi propune un referenţial axiologic la care ar trebui să se raporteze activitatea de proiectare şi realizare a educaţiei în învăţământul general. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, criză de valori, formarea personalităţii, curriculum școlar, referenţial axiologic., education, crisis of values, personality development, school curriculum, axiological referential. |
||||||
|
DataCite XML Export
<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?> <resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'> <creators> <creator> <creatorName>Hadîrcă, M.I.</creatorName> <affiliation>Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei, Moldova, Republica</affiliation> </creator> </creators> <titles> <title xml:lang='ro'>Reflecţii privind dezvoltarea axiologică a curriculumului şcolar</title> </titles> <publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher> <publicationYear>2018</publicationYear> <relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISSN' relationType='IsPartOf'>1811-5470</relatedIdentifier> <subjects> <subject>educaţie</subject> <subject>criză de valori</subject> <subject>formarea personalităţii</subject> <subject>curriculum școlar</subject> <subject>referenţial axiologic.</subject> <subject>education</subject> <subject>crisis of values</subject> <subject>personality development</subject> <subject>school curriculum</subject> <subject>axiological referential.</subject> <subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>37.016.046</subject> </subjects> <dates> <date dateType='Issued'>2018-12-15</date> </dates> <resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Journal article</resourceType> <descriptions> <description xml:lang='ro' descriptionType='Abstract'><p>Articolul pune problema crizei de valori din societatea contemporană, evidenţiază rolul curriculumului şcolar în valorizarea personalităţii elevului şi propune un referenţial axiologic la care ar trebui să se raporteze activitatea de proiectare şi realizare a educaţiei în învăţământul general.</p></description> <description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>The article tackles the crisis of values in the contemporary society, highlights the role of the school curriculum in developing the personality of the pupil, and suggests an axiological referential which could guide the development and implementation of education at the pre-university level</p></description> </descriptions> <formats> <format>application/pdf</format> </formats> </resource>