Articolul precedent |
Articolul urmator |
1017 6 |
Ultima descărcare din IBN: 2022-04-29 22:42 |
SM ISO690:2012 SARANCIUC-GORDEA, Liliana. Valorificarea educației mediatice în cadrul orelor de dirigenție în clasele primare. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 19, 24 martie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Seria 19, Vol.2, pp. 198-205. ISBN 978-9975-46-335-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 19, Vol.2, 2017 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" 19, Chișinău, Moldova, 24 martie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 198-205 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Cet article reflète le soutien théorique de l'éducation aux médias à la leçon de tutoriel au but d'augmenter la médiation entre l’élève de l'école primaire et la masse - médias par le développement de la compétence médiatique. |
||||||
|