Retrospectiva formării inițiale a cadrelor didactice din educația timpurie în Moldova. Viziuni de perspectivă
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
534 2
Ultima descărcare din IBN:
2021-05-29 15:24
SM ISO690:2012
CARABET, Natalia. Retrospectiva formării inițiale a cadrelor didactice din educația timpurie în Moldova. Viziuni de perspectivă. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 19, 24 martie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Seria 19, Vol.2, pp. 15-29. ISBN 978-9975-46-335-5.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 19, Vol.2, 2017
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
19, Chișinău, Moldova, 24 martie 2017

Retrospectiva formării inițiale a cadrelor didactice din educația timpurie în Moldova. Viziuni de perspectivă


Pag. 15-29

Carabet Natalia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 21 februarie 2019


Rezumat

The article addresses the issue of teacher education in Moldova, namely those who will deal with the education of young children. The article describes the evolution of this process-from Froebel year courses until the training program four years to tehnicum then pedagogical schools, the need for openness of pedagogical universities. Article addresses the issue of initial training of preschool teachers in terms of European standards.