Articolul precedent |
Articolul urmator |
611 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-27 21:50 |
SM ISO690:2012 DERMENJI-GURGUROV, Svetlana. Consoanele româneşti: modalităţi de predare în grupele de studenţi alolingvi. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 19, 24 martie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Seria 19, Vol.4, pp. 239-249. ISBN 978-9975-46-337-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 19, Vol.4, 2017 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" 19, Chișinău, Moldova, 24 martie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 239-249 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
In this article we proposed to present many ways of teaching romanian consonants in groups of alolingvi students. We provide great attention to teaching the functional aspects of pronunciation, which are leading to effective communication. Studing to romanian consonants by alolingvi students will provide possibility to exceed incorrect pronunciation in flow communication. |
||||||
|