Consoanele româneşti: modalităţi de predare în grupele de studenţi alolingvi
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
611 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-27 21:50
SM ISO690:2012
DERMENJI-GURGUROV, Svetlana. Consoanele româneşti: modalităţi de predare în grupele de studenţi alolingvi. In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 19, 24 martie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Seria 19, Vol.4, pp. 239-249. ISBN 978-9975-46-337-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului
Seria 19, Vol.4, 2017
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului"
19, Chișinău, Moldova, 24 martie 2017

Consoanele româneşti: modalităţi de predare în grupele de studenţi alolingvi


Pag. 239-249

Dermenji-Gurgurov Svetlana
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 20 februarie 2019


Rezumat

In this article we proposed to present many ways of teaching romanian consonants in groups of alolingvi students. We provide great attention to teaching the functional aspects of pronunciation, which are leading to effective communication. Studing to romanian consonants by alolingvi students will provide possibility to exceed incorrect pronunciation in flow communication.