Articolul precedent |
Articolul urmator |
1134 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-05-26 22:58 |
SM ISO690:2012 КОЛЕСНИК, Любовь. Методические рекомендации для работы над ранним творчеством Л.Н. Толстого в гимназии с русским языком обучения (на материале трилогии «Детство. Отрочество. Юность»). In: Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului: Materialele conferinței științifice anuale a profesorilor și cercetătorilor UPS „Ion Creangă”, Ed. 19, 24 martie 2017, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2017, Seria 19, Vol.4, pp. 233-239. ISBN 978-9975-46-337-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului Seria 19, Vol.4, 2017 |
||||||
Conferința "Probleme ale ştiinţelor socioumanistice şi modernizării învăţământului" 19, Chișinău, Moldova, 24 martie 2017 | ||||||
|
||||||
Pag. 233-239 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article is devoted to the analysis of methodological developments and approaches to work on the trilogy LN. Tolstoy's Childhood. Adolescence. Youth". The article focuses on the characterization of the writer's early work, the review of the trilogy and its significance in the process of 234 studying in the 9th grade a gymnasium with the Russian language of instruction. These methodological recommendations for planning didactic projects of lessons devoted to the study of the third part of "Youth", which is included in the curriculum in the Russian language. |
||||||
|