Tehnologiile de învățământ la distanță: realizări și provocări
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
704 18
Ultima descărcare din IBN:
2023-09-28 09:32
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.43:004 (51)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3845)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4103)
SM ISO690:2012
ŢIŢCHIEV (CAMERZAN), Inga, BALAN, Lilia. Tehnologiile de învățământ la distanță: realizări și provocări. In: Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”, 2018, nr. 4(51), pp. 137-140. ISSN 1857-0461.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”
Numărul 4(51) / 2018 / ISSN 1857-0461 /ISSNe 2587-3687

Tehnologiile de învățământ la distanță: realizări și provocări

Distance education technologies: achievements and impulsions

CZU: 37.018.43:004

Pag. 137-140

Ţiţchiev (Camerzan) Inga1, Balan Lilia2
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Universitatea din Tiraspol „T.G. Şevcenko”
 
Disponibil în IBN: 7 februarie 2019


Rezumat

Modificarea tehnologiior didactice actuale pentru realizarea unui proces educativ în vederea formării unui speciaist competitiv este una din problemele care necesită soluționare eficientă. În acest articol sunt abordate aspecte privind aplicarea tehnologiilor informaționale pentru învățământul la distanță în Republica Moldova, acestea asigurând realizarea conceptului de educație permanentă, bazată pe tehnologie. Astfel sunt precizate unele repere legate de implementarea învățământului la distanță, totodată au fost ilustrate unele realizări ale cadrelor didactice prin prezentarea unor exemple de bune practici.

Changing current teaching technologies for achieving an educational process in order to develop a competitive specialist is the issue that require efficient solution one. This article presents some aspects regarding the application of information technologies for distance learning in the Republic of Moldova, ensuring the realization of the concept of permanent education, based on technology. Some milestones related to the implementation of distance learning, as well as illustrations of some achievements of the teachers by presenting examples of good practices was done.

Cuvinte-cheie
tehnologii informaţionale, information technologies, distance learning, learning management system.,

învăţământ la distanţă, sistem de management al învățării.