Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
704 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-09-28 09:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.43:004 (51) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3845) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4103) |
SM ISO690:2012 ŢIŢCHIEV (CAMERZAN), Inga, BALAN, Lilia. Tehnologiile de învățământ la distanță: realizări și provocări. In: Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos”, 2018, nr. 4(51), pp. 137-140. ISSN 1857-0461. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista de Ştiinţă, Inovare, Cultură şi Artă „Akademos” | |||||
Numărul 4(51) / 2018 / ISSN 1857-0461 /ISSNe 2587-3687 | |||||
|
|||||
CZU: 37.018.43:004 | |||||
Pag. 137-140 | |||||
|
|||||
Descarcă PDF | |||||
Rezumat | |||||
Modificarea tehnologiior didactice actuale pentru realizarea unui proces educativ în vederea formării unui speciaist competitiv este una din problemele care necesită soluționare eficientă. În acest articol sunt abordate aspecte privind aplicarea tehnologiilor informaționale pentru învățământul la distanță în Republica Moldova, acestea asigurând realizarea conceptului de educație permanentă, bazată pe tehnologie. Astfel sunt precizate unele repere legate de implementarea învățământului la distanță, totodată au fost ilustrate unele realizări ale cadrelor didactice prin prezentarea unor exemple de bune practici. |
|||||
Cuvinte-cheie tehnologii informaţionale, information technologies, distance learning, learning management system., învăţământ la distanţă, sistem de management al învățării. |
|||||
|