Educația pentru orașe prietenoase copiilor
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
590 9
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-13 12:27
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.06 (117)
Probleme sociale în educație. Contacte și relații interumane (115)
SM ISO690:2012
LUNGU, Daniela, LUNGU, Victoria. Educația pentru orașe prietenoase copiilor. In: Formarea initiala si continua a psihologilor in domeniul protectiei copilului fata de violenta, Ed. 1, 26 octombrie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, pp. 127-134.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Formarea initiala si continua a psihologilor in domeniul protectiei copilului fata de violenta 2018
Conferința "Formarea initiala si continua a psihologilor in domeniul protectiei copilului fata de violenta"
1, Chișinău, Moldova, 26 octombrie 2018

Educația pentru orașe prietenoase copiilor

CZU: 37.06

Pag. 127-134

Lungu Daniela, Lungu Victoria
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 25 ianuarie 2019


Rezumat

Significant social transformations, including globalization, labor migration / population mobility, massive urbanization, require the rethinking of resilience forms and tools, but also sustainable urban development. This article discusses the concept of "child friendly cities", the authors analyzing from a different perspective the benefits of the socioeducational tool such as painting children's play spaces, contributing to their development. 

Cuvinte-cheie
child friendly city, urban safety, play spaces, co-participation