Articolul precedent |
Articolul urmator |
590 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-13 12:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.06 (117) |
Probleme sociale în educație. Contacte și relații interumane (115) |
SM ISO690:2012 LUNGU, Daniela, LUNGU, Victoria. Educația pentru orașe prietenoase copiilor. In: Formarea initiala si continua a psihologilor in domeniul protectiei copilului fata de violenta, Ed. 1, 26 octombrie 2018, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: CEP UPS „I.Creangă”, 2018, pp. 127-134. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Formarea initiala si continua a psihologilor in domeniul protectiei copilului fata de violenta 2018 | ||||||
Conferința "Formarea initiala si continua a psihologilor in domeniul protectiei copilului fata de violenta" 1, Chișinău, Moldova, 26 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.06 | ||||||
Pag. 127-134 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Significant social transformations, including globalization, labor migration / population mobility, massive urbanization, require the rethinking of resilience forms and tools, but also sustainable urban development. This article discusses the concept of "child friendly cities", the authors analyzing from a different perspective the benefits of the socioeducational tool such as painting children's play spaces, contributing to their development. |
||||||
Cuvinte-cheie child friendly city, urban safety, play spaces, co-participation |
||||||
|